Până la FINAL VOT proiecte mai sunt: 

ZILE
ORE
MINUTE
SECUNDE
identitate-program-poca-2
Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. „Municipiul Alba Iulia – Administrație inteligentă” este un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, codul MySMIS 128599, codul SIPOCA 637. Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.
Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene. Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.
logo-alba-iulia
Votează proiecte

Educația - Totul începe cu copiii

Conținutul propunerii

Educația - Totul începe cu copiii

Scopul acestui proiect este, pornind de la educația școlară, de a le oferi copiilor și părinților un cadru de învățare prin joacă a ciclismului cu tot ceea ce presupune: dezvoltarea abilităților de control al bicicletei, cunoașterea semnelor și regulilor de circulație rutieră, deprinderea abilităților de comunicare și respect în trafic. Creșterea încrederii în forțele proprii, cunoașterea bicicletei, a unor noțiuni de bază de geometrie, mecanică, fizică, aerodinamică implicate în realizarea și controlul bicicletei, precum și a limitărilor sunt esențiale.

Studiul interactiv, în echipă, a tuturor proceselor și fenomenelor implicate în ciclism, cu ajutorul materiilor care se predau în școli - științe, matematică, fizică, comunicare, mecanică, artă și inginerie, integrate în jocuri și experimente, le permite copiilor să-și dezvolte creativitatea și imaginația și să facă conexiuni cu ceea ce știu deja de la scoala, exemplificând practic procesele. Inspirați de educația STEAM (Științe, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică), este o educație interdisciplinară a copiilor care sumează experimentul cu știința, tehnologia, matematica, ingineria și artele și care a generat rezultate foarte bune la nivel mondial, intenționăm să implementăm educație ciclistă și rutieră îmbinând cunoștințele dobândite în școală cu experimentarea propriu-zisă.

Având în vedere faptul că infrastructura rutieră de mobilitate alternativă este în continuă dezvoltare atât la nivel mondial cât și la nivelul municipiului Alba Iulia, precum și faptul că dintre participanții la trafic cicliștii reprezintă cel mai vulnerabil segment, iar numărul bicicliștilor pe aria municipiului Alba Iulia și a localităților apropiate este în continua creștere, considerăm că un program de educație a copiilor în această direcție este de actualitate, necesar și binevenit. Ciclismul este un sport dependent de vremea de afară dar educația prin definiție trebuie să fie continuă, iar acest aspect nu poate fi neglijat, astfel încât ea trebuie să se desfășoare pe două planuri - antrenamente în cadru acoperit, în paralel cu o direcție de tip STEAM, care implică utilizarea de roboți programabili în procesul educațional și materiale conexe. Grupul țintă al acestui proiect conține 3 categorii, din care cea mai importantă este reprezentată de copii cu vârste între 4 și 14 ani dar și de familiile acestora (categoria 2) precum și persoane care doresc să devină instructori (categoria 3) să dezvolte abilitățile de ciclism, de lucru în echipă și să promoveze ieșirile în natură cu bicicletele.

Pentru copii bicicleta reprezintă un domeniu fascinant, le dă o libertate la care visează tot timpul.Ați văzut vreun copil care să nu fie fericit când pedalează? Jocurile și activitățile îi ajută pe micii ciclisti să fie fericiţi învăţând lucruri noi şi dezvoltându-se mereu. Copiii adoră să pedaleze, să se joace și să experimenteze, astfel că educația lor trebuie să conțină aceste ingrediente de bază. Pentru a doua categorie este necesară pregătirea și diseminarea de materiale care să-i ajute să aleagă o bicicletă potrivită pentru vârsta, aptitudinile și nivelul de inițiere al copilului, cum să o întrețină sau cum să organizeze o ieșire reușită cu bicicletele în familie sau în grup mai mare folosind eficient abilitățile fiecărui membru al grupului astfel încât ieșirea aceasta să fie un succes. A treia categorie este formată din cicliști experimentați, cu mulți kilometri pedalați pe diferite trasee și practica a numeroase concursuri, care pot împărtăși experiența dobândită celor mici și familiilor. Din această categorie sunt viitorii instructori.

Avem în vedere activități cu peste 100 de copii pe lună, prin organizarea cel puțin a unei activități pe săptămână, outdoor sau indoor, cu obiectiv principal educația ciclistă și rutieră, învățarea unui stil de viață sănătos prin promovarea și practicarea ciclismului, utilizarea tehnologiei și a roboților autonomi în jocuri și experimente, dezvoltarea de materiale pentru părinți și instructori cu jocuri, recomandări și sfaturi. Pe termen mediu și lung se urmărește formarea unei comunități care să continue și să dezvolte activitățile inițiate, diseminarea de materiale și jocuri de ciclism și educație rutieră, acțiunile de promovare a ciclismului și educației rutiere utilizând roboții programabili în școli. De asemenea vizăm organizarea unui concurs de ciclism pentru copii.

Există copii - iar numărul lor este în continuă creștere - care doresc să facă performanță în ciclism și să participe la concursuri naționale, unii fiind legitimați la Federația Română de Ciclism la Clubul Sportiv Next Sports din Blajel, județul Sibiu, în Alba Iulia neexistând un club sportiv de ciclism care să legitimeze sportivi. Acești copii care doresc să facă performanță au nevoie de antrenamente de ciclism continue, iar pe viitor va trebui să realizăm o structură care să permită legitimarea lor la nivelul Federației Române de Ciclism.

Am înființat de curând ONG-ul Asociația Biciclim Alba pentru că ne dorim să încurajăm pedalatul la orice vârstă,să determinăm oamenii să înțeleagă că e spre beneficiul tuturor să renunți la mașină de câte ori este posibil, că mersul pe bicicletă înseamnă sănătate fizică și mentală dar și mai puțină poluare. și, de ce nu, să susținem viitori campioni. Pentru a ne atinge scopul, ne dorim să Asociația Biciclim Alba organizează de peste 2 ani, periodic, ture de pedalat prin Alba Iulia și împrejurimi, deschise oricui vrea să practice ciclismul, militează pentru realizarea de piste și parcări pentru biciclete, încurajează adoptarea unui stil de viață sănătos. Această pasiune a adus împreună tot mai mulți oameni faini, a legat prietenii și a creat o echipă și o comunitate cu peste 1000 de simpatizanți și urmăritori. Cu implicarea tuturor, suntem convinși că putem determina autoritățile locale și parteneri din sectorul privat să creeze infrastructura necesară practicării pedalatului, atât ca pasiune cât și ca alternativă verde la mijloacele de transport. Asociația Biciclim Alba a organizat jocuri de ciclism și educație rutieră pentru copii în Piața Cetății din Alba Iulia în cadrul concursului ALBA CAROLINA BIKE RACE din data de 4 septembrie 2021, activități realizate în colaborare cu Poliția Rutieră și cu Primăria Alba Iulia. Au fost folosite obstacole și jaloane din dotarea Poliției Rutiere, am achiziționat și realizat un set similar al asociației Biciclim Alba care cuprinde jaloane, obstacole, balansoar de ciclism, porții de trecere cu limitare superioară, pod, aliniament îngust, precum și două seturi de semne de circulatie frecvent întâlnite. Acțiunea a fost gândită pentru copii cu vârste între 4 și 14 ani, astfel încât să-i stimuleze pe copii să-și dezvolte abilitățile de control a bicicletei, de comunicare și respect în trafic, încrederea în forțele proprii, pe fiecare joc și traseu fiind mapate cel puțin 3 semne de circulatie care sunt luate în discuție atât la începutul jocului cât și la terminarea lui.

Imagini despre eveniment sunt atașate cererii, există mult mai multe pe rețelele de socializare https://www.facebook.com/albacarolinabikerace2021 și în presă.

Deoarece participarea a fost mult peste așteptări - peste 100 copii au participat la cursa copiilor din cadrul ACBR 2021, iar la activitățile din Piața Custozza, în cursul zilei de 4 septembrie, au trecut peste obstacole și au participat la jocuri peste 200 de copii - mulți părinți ne-au cerut să continuăm și să facem un eveniment constant pe educație rutieră și ciclistă pentru copii.

Mersul cu bicicleta este ieftin și are potentialul de a ne schimba toturor viața în bine.

JOCURI DE CICLISM

La fiecare joc li se prezinta trei - cinci semne de circulatie, daca castigatorul nu cunoaste semnul ales de instructor la sfarsitul jocului pierde si se reia jocul. Toti participantii la joc trebuie sa cunoasca semnele de circulatie prezentate la inceputul jocului.

Jocuri de echilibru

Cursa in care ciclistii nu au voie sa pedaleze complet Nivel: incepator Necesar: teren deschis, creta Sunt prezentate cinci semne de circulatie. Se traseaza linia de start si finis, iar ciclistii parcurg distanta in linie dreapta, nu au voie sa pedaleze un ciclu complet ci doar apasa pe pedala si apoi ridica pedala, fara a parcurge un ciclu complet de pedalare. Este declarat castigator cel care trece primul linia de sosire si recunoaste semnul de circulatie prezentat de instructor.

Lupta cavelerilor

Nivel: incepator Necesar: teren cat mai mare fara denivelari, jaloane, pistoale cu apa, Sunt prezentate cinci semne de circulatie. Jaloanele așezate in linie cu un spatiu central de 2,5m unde este permisa folosirea pistoalelor cu apa. Fiecare concurent pleaca in acelasi timp din pozitii opuse pe cate o laterala a jaloanelor si au voie sa foloseasca pistoalele cu apa doar in zona centrala de 2,5m . Este interzisa stropirea la nivelul feței. Cel care pune un picior jos pierde, sau cel mai ud. Castgatorul este declarat daca cunoaste semnul de circulatie prezentat de instructor.

Intoarcerea cavaleriei

Nivel: incepator Necesar: terent larg, jaloane Doi ciclisti pleaca in paralel si fac intarcerea sincrona dupa doua jaloane asezate la 10 metri intre ele. Dupa ce reusesc intoarcerea sincrona se creste numărul de ciclisti si pozitia acestora in grup. Jocul continua pana ce toti cicliștii se sincronizeaza. Variatii ale jocului: Perechi de ciclisti care ruleaza la 1,5m de perechea din fata.

Cursa inceata

Nivel: incepator Necesar: teren deschis, creta, jaloane Sunt prezentate cinci semne de circulatie. Startul si finisul sunt la 5 metrii distanta. Ciclisti pleaca in linie dreapta de la start la finish. avand intre ei o distanta de 1,5 metri. Castiga ultimul care ajunge la finish fara sa puna piciorul jos si recunoaste corect semnul de circulatie prezentat de instructor. Variatii ale jocului Plasati obstacole pe traseu. Linia de start va fi si finis, iar concurentii trebuie sa intoarca dupa jalonul plasat la 5m de linia de start. Add other cones along the course or lane at which point you can ask each participant to complete a task (signal left/right or look behind, etc.).

Cercul de echilibru

Nivel: incepator Necesar: teren deschis, creta Ciclistii se alineaza cu roata din fata la o linie un cerc sau patrat desenat pe asfalt in functie de numarul de participanti Ciclistii trebuie sa isi mentina echilibrul cat de mult pot fara sa puna piciorul jos. Ei nu trebuie sa se deplaseze mai mult de 30cm de la linie Toti care au pus piciorul jos sunt eliminati Cand au mai ramas doar cativa biciclisti care care isi tin echilibrul pentru o perioada mai lunga, cresteti dificultatea cerand ciclistilor sa tina doar o mana pe ghidon, apoi doar cu un singur picior.

Oprierea la fluier

Nivel: incepator Necesar: teren larg Ciclistii parcurg exteriorul ariei definite in sir indian in aceiasi directie. La fluierul instructorului toti trebuie sa se opreasca si sa isi mentina echilibrul pana instructorul numara pana la trei apoi sa plece de pe loc. Daca unul nu isi mentine echilibrul pana numara instructorul la 3 iese din joc si poate intra inapoi la urmatorul fluier al instructorului.

Blocat in trafic (Stuck in the muud)

Nivel: incepator Necesar: teren larg Ciclistii parcurg exteriorul ariei definite in sir indian in aceiasi directie. Instructrul este in afara ariei atingand ciclistii cu un bat moale. Cand au fost atinsi ei trebuie sa se opreasca si sa ramana pe loc pana sunt deblocati de un ciclist care vine din spate care ii atinge cu mana ca sa-i deblocheze.

Trecere pe sub o sfoara intinsa (Bike Limbo)

Nivel: incepator Necesar: un bat pentru piscina sau o sfoara, teren de baschet Doua persoane tin o sfoara la un anumit nivel care scade la fiecare tura (nu intra sub inaltimea ghidonului sau a seii bicicletei) iar ciclistii care ruleaza in bucla trebuie sa treaca pe sub sfoara sau batul de piscina. Ciclistii trebuie sa treaca pe sub sfoara (este permisa rularea pe o pedala in lateralul bicicletei aplecat sub nivelul ghidonului) Castiga ce care trece cand sfoara este la nivelul cel mai jos fara sa o atinga.

Capitanul (Bicycle snakes) - follow the leader

Nivel: incepator Necesar: teren de bashet, arie cat mai mare Se alege un capitan care merge cu bicicleta liber, facand multe curbe, toti ceilalti participanti trebuie sa il urmeze in sir indian. Cand acesta se intoarce si trece printre ciclisti care il urmeaza ei trebuie sa negocieze din priviri sau verbal care isi dau prioritate la trecere, urmand traseul realizat de capitan. Acest joc poate fi jucat si daca sunt alese mai multe grupuri, fiecare avand cate un capitan. Castiga grupul cel mai compact

Jocuri de stafeta

Piratii - rob the nest (Moderate) necesar: 3 cercuri desenate pe asfalt si 2 echipe impartite pe culori In cercul din mijloc se pun bile de 2 culori sau semnele de circulatie - echipa trebuie sa aduca semne specificate. Din fiecare echipa porneste cate un ciclist inspre cercul central cu bile si aduce echipei cate o bila sau semn de circulatie. Castiga echipa care a adus cele mai multe bile sau care a identificat corectt toate semnele de circulatie cerute.

Imprastierea ciclistilor

Nivel: incepator spre mediu Necasar: teren larg, un cos cu mingi de tenis, 3 echipe de ciclisti Fiecare echipa primeste un numar Instructorul striga un numar de echipa si arunca o minge de tenis intr-o directie cat mai departe Un ciclist din echipa cu numarul strigat de instructor pleaca dupa oricare mingea aruncata, o aduce si o pune in cos. Mingile nu sunt aruncate cu dedicatie pentru fiecare echipa. Instructorul striga alt numar de echipa si arunca o alta minge de tenis intr-o directie diferita Numarul initial de mingi este egal cu numarul de participanti, cu fiecare runda a jocului se renunta la o minge, iar un participant dintr-o echipa a fi eliminat. Ciclistii eliminti se antreneaza intr-o zona neutra.

Bicicleta muzicala (joc similar cu scaune muzicale)

Nivel: mediu Necesar: arie larga, marcaje pe teren, sistem portabil de muzica Se realizeaza marcaje pe tot terenul cate unul pentru cati participanti sunt. Muzica merge, iar ciclistii circulă cum doresc pe intreaga suprafata pe care sunt realizate marcajele. In momentul in care se opreste muzica fiecare ciclist se opreste si pune piciorul pe un marcaj. Cine nu s-a oprit cu piciorul pe un marcaj este eliminat si continua sa exerseze aptitudinile cicliste intr-o zona neutra.

Paper round

Nivel: mediu Necesar: curte de basket sau arie larga, 40 de obiecte, 4 cosuri - doua goale si doua cu cate 20 de obiecte in ele Cosurile sunt plasate in afara ariei de desfasurare a jocului. Ciclistii merg la un cos plin si iau unul din obiecte, apoi pedaleaza pana la unul din cosurile goale si incearca sa arunce din mer obiectul in cos, cei care nu reusesc sunt eliminati si continua sa pedaleze intr-o ona neutra. Cand s-au terminat obiectele din cele doua cosuri initiale se termina jocul. Castiga cel care a reusit sa arunce in cosurile initial goale cele mai multe obiecte

Prinde-ma daca poti

Nivel: incepator, copii mici Necesar: jaloane, teren deschis Este realizata din jaloane o line centrala; 2 participanti isi lasa bicicletele intr-un capat al liniei, iar jocul incepe de la capatul opus. Participantii alearga pe una din partile liniei pana la biciclete, le incaleca se imping din picioare fara a pedala pe cealalta parte a liniei inspre locul de start. Castiga participantul care ajunge primul

Comoara piratilor

Nivel: incepator Necesar: teren de baschet, cleme de rufe colorate Alegeti 4 - 6 locatii de pe marginea terenului unde plasati cemele de rufe - comoara (de exemplu: o fereastra, o banca, o usa, etc) Aliniati ciclistii, spuneti-le ca ei sunt piratii si fiecaruia ii dati o clema de a anumita culoare si spuneti-le locatiile in care este amplasata comoara. Fiecare ciclist trebuie sa pedaleze pana la fiecare locatie sa ia o clema de rufe de culoarea data de dumneavoastra de acolo. Exista locatii unde nu sunt cleme de culoarea indicata, ciclistii trebui sa treaca la urmatoarea locatie.

Simon zice

Nivel: incepator Necesar: spatiu larg Instructorul - Simon - sta in mijlocul ciclistilor care pedaleaza in cerc in jurul lui. Le da instructiuni acestora de genu: semnalizeaza dreapta, priveste peste umarul drept, Stop, mergi la trecerea de pietoni, mergi si ia o frunza din copaac, etc, se adapteaza in functie de aria pe care se desfasoara jocul. Daca propozitia incepe cu Simon zice comanda trebuie efectuata altfel nu. (comanda Simon vrea sa semnalizati dreapta - nu trebuie executata) Ciclistii care nu urmeaza instructiunile corecte sau cei care le executa pe cele greșite sunt eliminați, castiga ultimul ciclist ramas in joc. Vaiatii: se poate micsora aria pe care se joaca

Educatie rutiera

Asigura-te si cedeaza trecerea (moderate) trebuie desenat pe asfalt o intersectie in T si una cruce, biciclistii trebuie sa cedeze trecerea la pietoni si sa respecte semnele de circulatie Ciclistii ruleaza in bucla pe doua trasee din intersectiei - sunt instruiti sa cedeze trecerea in functie de semnele de prioritate si cedeaza trecerea Invata sa cedeze trecerea, sa respecte indicatoarele rutiere si sa respecte ceilalti participanti in trafic. Necesita dezvoltare in functie de teren, materialele avute la dispozitie si participanti

Ghiceste semnul

Pe rând, fiecărui copil i se lipește pe spate un semn de circulatie. Acesta trebuie să ghicească semnul punând diverse întrebări prietenilor la care aceștia însă pot să răspundă doar cu DA sau NU.

Vânătoarea de comori

Jocul poate fi organizat afară, în curte, în pădure sau în interior. ”Comorile” pot fi mici obiecte, jucării sau decorațiuni pe care le primesc copiii (pe echipe) care reuşesc să le descopere. Comorile sunt ascunse în diferite locuri, iar copiii le caută cu ajutorul unor hărți care indică locul comorii. Se întroduc în joc și diverse simboluri pentru indicii pentru a fi jocul mai palpitant. De exemplu: la primul indiciu de pe hartă vor găsi un bilețel pe care va scrie o ghicitoare: după ce ghicesc ce este, copiii vor putea găsi locul celui de-al 2-lea bilețel care-i va ghida către bilețelul nr. 3 și tot așa până ajung la comoară. Copiii sunt împărțiți în 2 sau mai multe echipe, iese câștigatoare echipa care găsește prima comoara. Premiul poate fi o jucărie ascunsă sau orice vi se pare interesant.

Ghiceste numarul

Copiii se invart in cerc pe bicicleta si in mijlocul lor sta un moderator care ridica unul sau mai multe degete iar copii trebuie sa strige cate degete a ridicat. Variatiune: se folosesc semne de circulație.

Pacalici rutier

Copiii se aseaza in cerc si fiecare primeste 2 semne de circulatie. Scopul jocului este ca la final fiecare copil sa aiba in mana 2 semne de circulatie opuse (permis - respins). Ei vor face schimb intre ei, vor negocia doar cu copii din dreapta si din stanga lor pana vor ajunge sa obtina semnul care le lipseste. Variatiune: Copii pot pasa la dreapta un semn pana cand ajung sa il promeasca pe cel care le lipseste (ca la Pacalici)

Mamaliga cu malai, cum te pun asa sa stai!

Copiii invart pe biciclete in cerc si strigand acele cuvinte.” Mamaliga cu malai, cum te pun asa sa stai!” Cand au terminat trebuie sa ramana in pozitia in care se afla cat mai mult timp. Acela care pune piciorul jos iese din joc. Castiga cel care reuseste sa ramana astfel cat mai mult timp.

Lumina rosie si lumina verde

Acest joc similar fotbalului ii va ajuta pe copii sa se familiarizeze cu respectarea regulilor, sa fie atenti la ceea ce se intampla in jurul lor si sa-si imbunateasca miscarile coordonate. Pentru a va juca asa veti avea nevoie de un spatiu in aer liber cat mai larg . Copii vor pedala pe un traseu pana pana cand cineva le va spune Lumina rosie!. In acel moment vor trebui sa nu mai faca nicio miscare. Cei ce se mai misca dupa ce aud acest semnal vor fi scosi din joc. Dupa ce vor auzi Lumina verde!, vor avea voie sa se miste din nou pana la o noua lumina rosie. Jocul se va incheia cand pe teren va ramane un singur jucator, ce este invingator.

1,2,3 la perete stop

Se joaca intre mai multi copii. Un copil sta cu fata la perete si ceilalti la cativa metri. Cat timp e cu spatele la ei, copilul spune 123 la perete stai si se intoarce repede. In acest timp ceilalti copii incearca sa ajunga cat mai aproape de el. Daca el s-a intors dupa ce a spus stai si a vazut un copil miscandu-se ii spune sa se duca la locul de plecare. Scopul jocului e ca unul din copii sa ajunga la cel de la perete si sa il atinga. Daca reuseste, el ii ia locul si jocul se reia de la inceput.

Frunza

Varsta jucatorilor: >7 ani Numarul copiilor: >4 jucatori Spatiul de joaca: Afara in spatii deschise (parcuri, curtea scolii, parcari, etc.). Materiale necesare:Creta Cum se joaca: 1. Jucatorii se impart in 2 echipe. 2. Se deseneaza pe asfalt cu creta urmatorul traseu:

F = Galusca fermecata M = Galusca moarta Triunghiul verde = “frunza” 3.

Fiecare echipa ca incepe jocul la ea in casa (unde scrie echipa 1 si echipa 2) 4. La “START”, jucatorii vor incerca sa ajunga in casa echipei adverse si sa calce frunza. 5. Este nevoie ca minim un jucator din echipa sa reuseasca sa calce frunza adversa si echipa respectiva castiga jocul. 6. Jucatorii nu au voie sa treaca peste liniile careului. Trebuie sa mearga doar prin culoare. Cine calca linia sau trece de ea, este afara din joc. 7. Eliminarea jucatorilor din echipa adversa se face prin impingere sau tragere (pentru a-i face pe acestia sa calce linia sau sa iasa din spatiul de joc). 8. Jucatorii care sunt in spatiul “F” vor avea imunitate si nu vor putea fi impinsi sau trasi afara din joc atata timp cat raman in acest spatiu. Ei vor putea sa ii impinga sau traga pe adversari. 9. Spatiul “M” este un loc de refugiu. Jucatorii ajunsi aici nu vor primi imunitate, dar se pot folosi de acest spatiu pentru a se odihni (este mai greu pentru adversari sa ajunga la ei pentru a-i impinge sau trage afara din joc). 10. Regula “Stop culoar”: primul jucator ajuns pe un culoar, va striga “Stop culoar”, iar cealalta echipa nu va putea intra pe acest culoar atata timp cat acea persoana se afla pe culoar (poate fi impins sau tras de pe culoar). 11. Este un joc strategic. Coechipierii trebuie sa isi imparta sarcini. Trebuie sa exista aparare si atac. Vor castiga cei care joaca cel mai bine in echipa. Observatii: ● in acest joc, cazaturile sunt ceva obisnuit ● gasiti un spatiu de joc cat mai sigur (fara obiecte de care sa va puteti lovi atunci cand sunteti impinsi afara din joc) ● incercati sa jucati acest joc pe iarba, in parcuri, in curtea casei, etc.

Domeniu: Mobilitate și accesibilitate; Siguranța circulației Locul propus: Șanțurile cetății, școlile din Alba Iulia Beneficiari: copii cu varste cuprinse între 4 și 14 ani, familiile acestora Buget LEI: 150.000

Atașamente proiect:

Buget_-_Proiect_bugetare_participativa_Alba_Iulia

Jocuri-de-ciclism



Nume depunător: Miclaus Constantin Nicolae
Domeniu: Mobilitate și accesibilitate; siguranța circulației
Locul propus: Alba Iulia,Șanțurile cetății, școlile din Alba Iulia
Beneficiari: copii cu varste cuprinse între 4 și 14 ani, familiile acestora
Buget LEI: 150000
Număr de voturi: 640

Noutăți

envelopephonemap-markermagnifiercross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram